2015. augusztus 30., vasárnap

Próbáljuk ki együtt! - Egyhetes diéta

üdv újra mindenkinek

Nagyon jó újra itt ülni a kényelmes kanapén, laptoppal az ölembe, és a legfrissebb kis cikket pötyögve. Általában, miután kirakok egy friss posztot máris elkezdek gondolkodni, hogy mi lehetne a következő, és az esetek jelentős részében már azonnal szoktam találni olyan témát, amiről szívesen írnék, és ami - remélhetőleg - titeket is érdekel.
Nos, a mostani poszt egy számomra nagyon-nagyon fontos témáról fog szólni, hiszen nekem mind az egészséges étkezés, mind az nagyon fontos, hogy folyton formában tartsam magam. Éppen ezért áll olyan közel a szívemhez ez a poszt, bár ebben most még egy számomra is új módszert fogok taglalni, és arra invitálni Titeket, hogy próbáljátok ki velem, és csináljuk meg együtt. : ) Tudom, hogy akárcsak nekem, valószínűleg Nektek is az ugrott be először, hogy ez a módszer biztos kisebb vagyonokért kelendő ételekkel akar segíteni, különböző gyógyszerekkel, vagy esetleg más ilyen jellegű dologgal, de érdekes módon nem így van. Mikor először találkoztam ezzel az interneten csupán kíváncsiságból mentem rá, hiszen nem akartam elhinni, hogy egy hét leforgása alatt el lehet érni azt az eredményt, amit ír, pláne azzal a módszerrel, amiről az oldalon beszéltek. El is léptem az oldalról, de a fantáziámat egyszerűen nem hagyta nyugodni ez az egész, folyton arra gondoltam, hogy mi van ha tényleg igaz, és tényleg beválik.
Az, hogy végül úgy döntöttem, hogy neki állok, megcsinálom azt a hét napot, és megnézem beválik-e a módszer annak köszönhető, hogy olyan dolgokat ír külön-külön a hét napra étkezés szempontjából, ami szerintem minden háztartásban megtalálható. 
Amit ígér: Egy hét alatt akár 5 kg mínusz, koplalás és különféle gyógyszerek és csodaszerek nélkül.
Nos igen.. Gondolom ez nem csak nekem hangzik hihetetlenül, de mint mondtam a könnyen megtartható napirend, és az, hogy nem vagyonokat érő ételekkel ígéri mindezt, felkeltette az érdeklődésemet. Remélem lesz olyan köztetek, aki megpróbálja velem, és megcsináljuk együtt ezt az egyhetes kihívást, ha másért nem azért, hogyha nem sikerül akkor rá tudjunk cáfolni. Ha pedig sikerül; akkor ugyebár nem kell taglalnom, miért éri meg! : ) 

. . .
1. Nap: Ez a legfontosabb nap. Ezen a napon kell elhatároznod, hogy Te bizony megszeretnél szabadulni attól az X kilótól, és hogy le is fogod tudni adni azt. Ezen a napon csak gyümölcsöt ehetsz. Kerüld a banánt és az olajos magvakat, de minden mást ehetsz, amennyi belefér. Lényeges, hogy a nap folyamán legalább 12 pohár vizet is elfogyassz. A dinnye nagyon jó alapja lehet a napnak. 
2. Nap:  Ez a nap a zöldség nap, amikor csak zöldséget ehetsz. Természetesen ebből a placcból most kimarad a krumpli és gumófélék, de ezen kívül bármit nyugodtan fogyaszthatsz. Babfélék, káposztafélék, paprika, paradicsom, répa stb. Olaj és zsiradék hozzáadása nélkül akár meg is főzheted őket, ha úgy jobban szereted, és még fűszerezheted is őket, de csak mértékkel. A 12 pohár víz ezen a napon is nagyon fontos.
3. Nap: Ezen a napon gyümölcsöt és zöldséget kell enni együtt, de ne felejtsük el, hogy azokat a gyümölcsöket/zöldségeket nem fogyaszthatjuk, amit az előző napok során sem szabadott. A vizet ma sem hagyhatjuk ki! Valószínűleg az anyagcserénk fel fog gyorsulni, és többet járunk majd mosdóba, de ez nem baj; tisztul a szervezetünk. 
4. Nap: Ez a nap a banán-tej nap. Ezen a napon ezt a két terméket fogyaszthatod, minden mennyiségben. Ne aggódj, nem maradsz éhen, állítólag ez a legkönnyebben betartható nap. A 12 pohár vizet ma se felejtsük el! 
5. Nap:  Ezen a napon a rizsé és a paradicsomé a főszerep. Fontos, hogy a rizst zsiradék hozzáadása nélkül főzd, a paradicsomot pedig nyersen fogyaszd. A napi mindhárom étkezés ebből álljon, a vízadagot pedig emeljük a mai napon 15 pohárra. 
6. Nap:  Ez ismét egy zöldség nap, de kétszer egy csésze rizst megengedhetünk magunknak. A mai napon is nagyon sok vizet kell, hogy igyál! Erre a napra az emésztésed már helyreáll, a vércukorszinted normalizálódik, és nem leszel egyfolytában éhes. Már sokkal jobban fogod érezni magad, és ez a nap erőt fog adni az utolsó naphoz! : ) 
7. Nap:  Ehetsz rizst, zöldséget, és akár egy-két pohár gyümölcslevet is megihatsz. Ezen a napon mindhárom ételtípust élvezheted, amit az utóbbi egy hétben variáltál. A vizet ma se felejtsd el! A mai napra ígérik a kívánt eredményt, úgyhogy ha minden igaz, ezen a napon már büszkén pillanthatsz vissza magadra a tükörből! : ) Fontos: A diéta befejeztével ne kezdj el azonnal falni mindent, mert megterheled a gyomrodat. Szépen lassan szoktasd vissza magad a fehérjéhez és a zsírokhoz! 
. . .

Most, hogy már Ti is látjátok miről is van szó,  könnyebben eltudjátok dönteni, hogy megéri-e Nektek kipróbálni. Sokat gondolkodtam ezen, és rájöttem, hogyha szigorúan betartom a napok menetét,  és mindent a leírás szerint csinálok, akkor nem kizárt, hogy az ígért eredményt elérem, és tényleg sikeresen fogom zárni a hetet. Én ezt az egészet ma fogom elkezdeni, éppen ezért publikáltam ma, kora reggel. Így, akinek kedve támad, hogy velem együtt tesztelje le, nyugodtan csatlakozhat hozzám. : ) Aki úgy dönt, hogy belevág, mindenképpen írja meg nekem valamilyen formában, hogy a hét nap leforgása után tudjunk konzultálni az elért eredményünkről. : ) Ha valakinek bármilyen kérdése van ezzel, vagy akár bármi mással kapcsolatban, nyugodtan írjon nekem! : )
Találkozunk legközelebb, addig is jók legyetek! : * 

2 megjegyzés:

  1. Hali
    Hát meg kell hagyni érdekesen hangzik. Egyszer valamikor kipróbálom talán őszi szünetben. A suliban eléggé gusztustalan a wc szóval oda nem szívesen szaladgálnék. Egyébként szúrkolok neked hogy sikerüljön. A másik bajom pedig az hogy én imádom a húst :/ . Várom a kövi bejegyzésedet. Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, eddig be kell vallanom érdekes is. Most tartok az ötödik napnál, és be kell vallanom, eddig minden a leírtak alapján történik. Ma volt a paradicsom és a rizs napja, amik közül egyik sem egy nagy kedvenc számomra, de legyűrtem, hisz megéri : )
      Igen, minden amit írtál teljesen érthető! A hússal kapcsolatban pedig átérzem a problémád. Hidd el, én is meg voltam lőve, de csak az első két nap volt nehéz.. A többi már sokkal könnyebben ment! Ezt a két napot pedig már fél lábbal is! : )
      Hamarosan érkezik a következő bejegyzés is!

      Puszi : )

      Törlés